wtorek, 6 maja 2014

Wędrówki niebieskiej bluzeczki

Nie lubię się fotografować, nie lubię siebie na zdjęciach. 

Mam ich więc niewiele, ale jeśli już mam, to na wielu jest moja niebieska bluzka, w której zwiedziłam pół świata.







I to ona natchnęła mnie, by zwrócić uwagę na bluzki koszulowe. Uważam, że są one absolutnie niezastąpione w szafie i walizce każdej dziewczyny. Sama mam ich niezły zestaw. 
Do pracy zakładam zazwyczaj białą grzecznie zapiętą, ewentualnie z  apaszką, krawatem lub kamizelką. Po pracy jest bardzo wygodną narzutką na T-shirt, który maskuje to i owo :)


Kilka pomysłów z sieci:
źródło: fashiono.my

źródło: look.co.uk

źródło: mydesignchic.com

źródło: realsimple.com


 
A czy Wy macie swoje ulubione bluzki koszulowe?
autor:Krystyna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz